2010 Seminario: “L’immagine degli ebrei nel corso dei secoli”.

Mercoledì 21 aprile ore 18.00 presso l’ Aula Magna Frascara della Pontificia Università Gregoriana,  Kenneth Stow, Professore di Storia Ebraica dell’ Università di Haifa, ha tenuto il seminario L’immagine degli ebrei nel corso dei secoli, organizzato dalla Pontificia Università Gregoriana, Centro “Cardinal Bea” per gli Studi Giudaici,  e dal Centro Romano di Studi sull’Ebraismo della facoltà di Lettere e Filosiofia dell’Università degli Studi di Roma Tor Vergata.

2010 _IV 21_ Conferenza K. Stow Locandina_

4 thoughts on “2010 Seminario: “L’immagine degli ebrei nel corso dei secoli”.

• 5 Gennaio 2021 at 11:50
    Permalink

Very nice post. I simply stumbled upon your weblog and wished to mention that I’ve truly enjoyed surfing around your blog posts.

• 22 Febbraio 2021 at 08:40
    Permalink

Today, considering the fast way of life that everyone leads, credit cards have a huge demand in the economy. Persons throughout every area are using the credit card and people who are not using the card have arranged to apply for 1. Thanks for discussing your ideas on credit cards. https://psoriasismedi.com prescription cream for psoriasis